wtorek, 15 grudnia 2015

1. Nowy początek


"Upadłaś/eś? Powstań, popraw koronę i zasuwaj!"
DYSKRYMINACJA! Co z innymi maściami koni?! - tak można by było właśnie stwierdzić po nazwie bloga, ale to tylko nazwa, myślę że się polubimy ;)

taaa... niema to jak "dobry" wstęp. 
Może zacznijmy od początku.


Merci,Mania,Mary... to tylko przykłady tego jak możecie mnie nazywać.
Ciemna blondynka z naturalnym od słońca ombre, szaro-niebiesko-zielone DUŻE oczy, niska jak na swój wiek... ale małe jest piękne ^^
Tyle powinno wam starczyć :3
Znowu nabijam licznik blogów o modelach koni, zresztą niepierwszy raz.
Interesuje się fotografią <3 a ostatnio polubiłam rysować. 
Raczej pesymistka...ale (!) jak mam dobry humor to wszystkich potrafię zaczarować pozytywną energią! ^^



Kocham deszcz  ;D
Jeśli chodzi o muzykę to raczej gustuje w rapie, rocku czasem popie
 (Eminem, 30 second to Mars, Imagine Dragons, marron 5, Avici...).
Blog jak już wspomniałam będzie o modelach koni ( Schleich itd.).
Aktualnie posiadam 92 modele koni ale już ich nie zbieram. Ewentualnie jak będzie jakiś fajny ale to raczej rzadkość ;) uwielbiam robić im zdjęcia ( nie tylko im rzecz jasna i wiadoma *-* )
Co ile będą posty ? nie wiem, będę starała się dawać je na miarę moich możliwości.
Z biegiem czasu postaram się zrobić wszystko by nie było tu nudo ( dodam strony itd. ) ale to potem
Dziękuje za uwagę.
Uszanowanko :3
Merci
ps. kocham czekoladę :3


22 komentarze:

  1. Witaj :) Bardzo ładne fotki - będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gha, ciesze się że komuś się podoba :3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super zdjęcia i blog ^^ będę odwiedzać.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog się zapowiada bardzo ciekawie :). Robisz piękne zdjęcia,szczególnie urzekło mnie pierwsze :). Między koniem,a tłem występuje śliczny kontrast :). Będę wpadać ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju dziękuje :* naprawdę niewiem co wy w tych zdjęciach widzicie xd są przeciętne ...
    Dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy... Ym, prawie identyczne! O.o Śliczne zdjęcie, serio! Aha, fajny nagłówek :) Będę wpadać i zaraz dodam do obserwowanych blogów. Pozdro :D

    www.schleich-mai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ghaha :D o.O
      Dziękuje ^^
      Napewno wpadnę na twojego bloga!

      Usuń
  7. Zdjęcia robisz na prawdę świetne, blog zapowiada się naprawdę ciekawie.
    Pesymistka? Cóż ja się zaliczam do kategorii pomiędzy, można powiedzieć że jestem przeciwieństwem, bo jednego dnia umiem powiedzieć re jestem, optymistką, drugiego pesymistką, albo raz powiedziałam ze jestem niecierpliwą perfekcjonistką. *-*
    Będe wpadać i zapraszam do mnie
    stablehorseschleich.bloog.pl
    Pozdr. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 osobiscie tak niesądze ale to taki szczegół xd ja raczej pesymistka... Zdażają sie dni w których jestem "optymistą" ale to raz na jakiś czas xd
      Dzieki jeszcze raz <3 xd
      W wolnej chwili napewno zajrze ;D

      Usuń
    2. kiedy kolejny post?
      Bo nie mogę się doczekać ;)
      Przeniosłam się z blooga na blogera.
      Mój blog to stablehorseschleich.blogspot.com.
      Prowadzę go już od miesiąca.
      wczoraj wrzuciłam post z moim candy... może weźmiesz udział?
      Pozdrawiam<3
      AmelkaMajki

      Usuń
    3. Postaram sie jak tylko moge najszybciej <3
      Niema to jak odpowiadac pare miesiecy po :C
      Przepraszam >.< tak bardzo chce ( czyt. Chciałam ) wziąć udzial ;_;
      Ale na bloga wpadne !
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Wyśmienicie zapowiada się twój blog,zdjęcia cudowne,postaram się jak najczęściej wpadać bo jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej... bardzo dziękuje :* tyle pozytywnych komentarzy ^^ Następny post w ten weekend ( jak się wyrobie bo teraz pełno poprawek i w ogóle :/ , muszę jeszcze tylko zrobić zdjęcia bo notka napisana ale zanim zrobię zdjęcie które będzie się nadawać ... uchuchu ... trochę to zajmie zanim jakieś uznam za dobre :3

      Usuń
  9. Super blog ;D zdjęcia śliczne jak i modele *-* ja jestem coś pomiędzy pesymistą a optymistą xD pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ghahaha :D dziękuje :*
    Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ty jesteś Wild Horse Story, późniejsza Mia Schleich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Nie xd
      Mogłaś mnie znać pod psełdonimem Alex albo Savi xd

      Usuń
  12. Witaj Merci!
    Bardzo fajna notka Ci wyszła! :)
    Super zdjęcia, tak trzymaj!
    Będę często wpadać.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń